Fredag!!!

Hej hej sorry för dålig uppdatering men idag är det i alla fall fredag. Ikväll blir det inte så vilt ska faktiskt vara hemma ikväll. Det var jätte länge sen jag var hemme så det blir mys med film och godis. Imorgon så fyller min kära morbror Fredrik 25 är så då blir det vild fest. Haha skoja det blir nog lungt ska bli kul att träffa alla och så. Söndagen kommer jag tillbringa tillsammans men matten och optiken. Eftersom vi har optik prov på onsdag. Sen blir det ju såklart träning med laget på söndag kväll. Denna vecka har varit en chill vecka med nästan inga prov för engångs skull. Nästa vecka blir nog också ganska chill har bara so redovisning och optik prov. Sen på tisdag har åttorna på vår skola blivit utvalda till att delta i en nationel undersökning i matte och no så hela tisdags förmiddagen ska vi ångna åt att göra prov. jag hörde idag att det var fyra del prov. Ska bli spännande att se resultatet för hur duktiga sverige är på matte och no. Jaja jag hinner uppdatera imorgon innan jag sticker på fest så ses då.
XOXO M<3

Bild på mig och Emma med Adam i bakgrunden på subway<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0