Hej Hej!!

Hej Hej bloggen!!

Idag så har det inte hänt så jätte mycket. Vi gjorde kyckling klubbor med couscous sallad på hemkunskapen och det var jätte gott. Sen på slöjden fick vi jobba vidare på våra väskor och det går framåt men det känns som att jag aldrig kommer bli klar. Efter skolan var jag med Louise och det var jätte mysigt, det var så länge sen jag var med henne. Och i morgon får dom sin hundvalp och den är jätte söt haha :) och jag får en till sommaren. Mysigt. Nu har jag precis kommit hem och vet inte riktigt vad jag ska göra. I morgon så är jag ledig från skolan för jag ska iväg på morgonen och sen slutar vi elva så jag hinner inte tillbaka till skolan härligt.
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0