Helg igen<3

Hej Hej bloggen!!

Idag så fyller min pappa år så jag ska bara vara hemma och ha det mysigt och fira honom. Vi ska snart äta god mat och ärta prinsess tårta i kväll, Love it. Var en liten sväng hos Louise idag för dom har fått sin lilla hundvalp nu, och jag var ju bara tvungen att se den och den var oerhört söt och jag blev helt kär<3 i morgon kommer hela tjocka släkten och firar min underbara pappa så det är vad den dan kommer att gå till + måste räkna lite matte har ju matteprov på måndag. Jag måste säga att jag längtar. NOT.
xoxo A<3


lilla Smilla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0