Hemma :(

Hej Hej bloggen!!

Är hemma idag mot min vilja. Asså jag hatar och vara hemma och grejen är den att jag är liksom inte riktigt sjuk utan jag skulle göra handvolt på träningen igår men hopprepet i händerna (första gången) och så ramlar jag på ryggen så jäkla ont det gjorde, så nu har jag så ont i min svanskota så jag kan knappt gå och jag blev samtidigt sur för jag klarar den utan repet i händerna så jag får väl fortsätta träna lite till på de :(. Och nu är det ju bara typ två månader tills tävlingen är, så jag tror att hela vårt lag är en aning stressade eftersom vi inte är riktigt klara men det ska nog fixa sig :) det brukar det ju göra :). Men ja, jag skulle göra matte provet idag egentligen men nu måste jag ju göra det i morgon istället så håll tummarna för mig så det går bra. Ska nog gå ut och sätta mig i bubbelpoolen nu för det måste ju vara bra för min rygg ses xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0