Kul dag :)


Hej Hej bloggen!!

idag så har det inte hänt så jätte mycket i skolan men vi har ju alltid sjukt kul och på matten dissade jag och Sandra en kille i vår klass skit kul och sen var nog vår lärare inte på humör så han skickade ut typ halva klassen för dom pratade :p men jag klarade mig :) Efter skolan följde jag med Matilda hem och vi hade följe med Sandra och så packade Matilda sen åkte vi hem till mig och nu sitter vi här och är helt slut efter allt vi har gjort haha. Först så klottrade vi i hennes huvud inte så bra men vi tänkte in så långt ;p sen för att vi skulle bli kvitt så skulle hon sminka mig med hennes puder och jag såg ut som en riktig fjortis och som att jag hade bott i Thailand i typ tre år. Ja nu sitter vi här och jag bloggar och Matilda försöker plugga men jag vet inte hur bra det går egentligen haha glömde att säga att det är tur att vi ska träna idag för när vi kom hem så proppade vi i oss choklad puffar det var gott men onyttigt men det tar vi igen sen för vi är ju så himla smala haha kommer lite bilder från idag.
xoxo A<3










Detta var vår dag och ni får ingen bild på mig och pudret för dom blev .........<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0