Kul kväll!!<3

Hej Hej bloggen!!

Nu har jag typ precis kommit hem. Men vi hade en jätte kul kväll igår på strandbaden och eftersom det var white party så var ju nästan alla vita, lite kul ;) Vi var väl hemma någon gång efter tolv tror jag och då hade jag ganska ont i mina fötter haha :) men det var det ju värt ;) så det var en lyckad kväll. Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt och i morgon är det träning fy vad jag längtar.
xoxo A<3


Matildas outfit<3



Emmas outfit<3


Min outfit<3


Jag & Emma<3


Sorry att bilderna är på fel håll men det gick inte att rotera dom så Emma fixar det sen xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0