KUL :)

Hej Hej bloggen!!

Idag så har vi gått i skolan precis som vanligt och vi hade en jätte rolig gympalektion :) för det är ju det som vi typ lever för haha :) sen bar det ju av till träningen och det var nog den bästa träningen på hela terminen och vi fick reda på massa roliga tävlingar som vi ska vara med på som Emma redan berättat, vi är så jäkla glada :)<3 kan inte beskriva känslan. Så nu är det hårdträning som gäller tjejer!! men jag känner på mig att det kommer gå jätte bra. Ja sen i morgon ska det bli fest LÄNGTAR ska bli as ballt. Ni får mer uppdatering i morgon. Nu ska jag snart gå och lägga mig för alla kvällar har blivit så sena för mig så jag ska försöka ändra på det, vi får väl se hur det går, men jag är i alla fall jätte trött just nu<3.
xoxo A<3

Bild på mig och Emma idag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0