Lördag 19 Mars

Hej Hej bloggen!
dagen igår var jätte lyckad. först va jag en liten stund med Amanda efter skolan. sen blev det fredags mys, tacos, med Claes och Filippa. det var jätte mysigt! först hade vi värsta discot sen kollade vi på en jätte bra film Life as we know it, den var jätte bra, ni måste se den!! sen idag har jag städat mitt rum, det behövdes. sen kom Stefan och Malin hit med lilia Nino och åt lunch. då kom även pappas bror förbi och mina två kusiner Oliver och Filip. sen var de här en stund och sen har jag duchsat och så och gjort vi mig inför 25-års kalaset för min mobror Fredrik. det ska bli kul!:) så nu ska jag gå och fixa det sista.
Hörs senare!:)
xoxo E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0