MALMÖ FF FÖRLOORA :(

Vilken solig lördag det är idag!
Synd att Malmö FF förstörde den.

Hur kunde de förlora? Herregud.. Dåligt försvar och de bara tjonga upp bollen. Tråkig fotboll :(. Min pappa blev överlycklig när HIF gjorde mål.. Uppblåst helsingborgare. Nej jag skoja :D. Men i alla fall idag har jag shoppat loss i Malmö. Visar bilder sne imorgon för är hos pappa. Men jag hitta rätt så fina kläder faktiskt. På ONLY så hade de nagellack också 3 för 60 kr!!!! har ni hört? Jätte billigt och hon i kassan sa att de hade vunnit ett pris för finaste nagellack. Klart jag köpte då.. :p. Silvrigt,Någon ljus rosa och någon mörkare rosa. Jätte fina färger! Jag är jätte nöjd med den silvriga :).

Nu ska jag göra något vettigt :)

xoxo J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0