Mina senaste dagar!!

Hej Hej!!
Som ni säkert märkt så har jag inte hunnit blogga så mycket i helgen eller nu i veckan. Har ju ett ganska stort NO prov i morgon KUL... Men tänkte berätta lite om vad jag har gjort dom här dagarna lite snabbt :) I söndags så var jag ute och red med Louise, och det var jätte mysigt. Red jätte länge och i det fina vädret<3 sen igår så hade vi fullt upp igen, gick ju i skolan hela dan sen körde vi hem till Emma & Matilda och hann precis äta innan det bar av till träning var ju hemma sent och var tvungen att plugga och jag glömde att säga att vi stack hem till dom på lunchen också och åt,vi hade jätte mysigt och kul med alla :) För det var ju inte så god mat i skolan haha ;p Ja och idag så gjorde vi ju prov hela förmiddagen och efter det så kände man sig ju helt död så vi fick hoppa över matten och gå hem och nu har jag precis pluggat färdig.
xoxo A
kommer bilder senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0