Nu ska jag slänga mig i soffan ;p

Hej Hej!!

Nu är jag tillbaka med Amanda style haha min tjocka text ;p det är ju lixom min grej. Idag så åkte jag hem till Emma efter skolan och vi tog det bara lugnt och snackade lite om allt som ska hända i sommar och allt annat, har ju alltid massa saker att snacka om :)<3 Men nu är jag hemma och har varigt det en stund. Ska bara slappa idag. Har inte varigt hemma och tagit det lugnt på hur många helger som helst, så denna helgen ska jag bara vila upp mig och sen ska jag med Louise ut och rida på söndag morgon KUl men ja vi får ju se hur det går haha. Nä det går säkert jätte bra och sen är det ju träning med laget längtar<3 Nu ska jag gå och slänga mig i soffan haha ses.
xoxo A<3

Lite blandade bilder från denna månaden<3


Fullt normalt ;)






älskar denna bilden<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0