OMG!!!

Asså allt jag kan säga just nu är OH MY GOD!!!! Har precis kommit hem från bion där jag har sett Never say never! Asså jag har aldrig i hela mitt liv gråtit till en film men när man såg hur helt fantastisk Justin Bieber är kan man ine annat än att gråta. Jag satt och gråt nästan hela filmen asså det var helt sjukt det gick inte att hålla tillbaka tårarna. Jag säger bara en sak kommer han till sverige gör jag vad som helst för att få n biljett. Så om det är någon av er som vet något om saken säg till mig! Jaja nu ska jag ta och lugna ner mig lite och sluta böla! hörs imorgon!
XOXO M<3

Här får ni en bild på han bara för att han är så jävla snygg!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0