Onsdag 2 Februari

Hej Hej bloggen!
idag mådde jag bättre (fortfarande förkyld) så idag var jag i skolan för första gången efter sport lovet. på hemkunskapen idag gjorde vi cous-cous sallad och kyckling klubbor. det blev faktiskt rätt så gott! vår sista lektion idag var slöjd. jag är äntligen klar med min neccesär som jag har jobbat på i nästa sex veckor tror jag att det är så det är skönt att jag är klar med den:) efter skolan har jag bara varit hemma och räknat lite matte efterson jag inte har räknat nåt överhuvudtaget på en och en halv vecka så behövdes det eftersom vi har matte prov imorgon. förresten glömde säga att jag fick 54 av 56 på biologi provet!:)
hörs senare!:)
xoxo E

Bilder från slöjden idag!<3



min neccesär som jag blev klar med idag!<3



Amanda idag på slöjden, i sin nya jeans jacka!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0