pigg :p

Hej Hej!!
Ja klockan är snart tio och jag är jätte pigg och helt överspidad eftersom jag råkade somna när jag kom hem från skolan haha och jag sov i typ en och en halv timme :p så snart ska jag platta mitt hår, börjar bli lite trött på det måste jag säga för det tar så lång tid och så måste jag ju göra det nästan varje dag :( men ja resten av veckan kommer vara ganska chill eftersom vi inte har fler läxor och inte så mycket att göra i skolan :) så vi får väl se vad som händer. Fick ju inte träna idag eftersom vi tror att jag har en spricka i min svanskota, jätte kul nu när det bara är någon vecka till tävling men jag hoppas att det läker snabbt. Har kollat på en vårjackor & kläder idag för nu vill man ju ha sommar så här kommer en bild på en jacka som jag vill ha. :)
xoxo A<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0