SkitBraTräningLoveuLaget<3

Hej Hej!!
idag så har det varigt en ganska chill dag i skolan och vi har ju inte haft så mycket läxor denna veckan så det underlättar ju lite :) Vi la in en extra halvtimme idag på träningen så det blev två timmar och det behövdes och det var väldigt skönt. Jag älskar verkligen att träna det är så  skönt och det absolut bästa som finns<3 I morgon så är det fredag och då ska vi ha lite tjej mys,Jag, Emma, Matilda & Julia. Det var ju ett litet tag sen så vi har ju mycket att prata om även om vi ses varje dag i skolan :) men nu ska jag gå och göra mig i ordning ses i morgon.
xoxo A<3
Kommer bilder i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0