Slut på helgen :(

Oj vad länge sen jag blogga :D. Har tyvärr inte haft tid eftersom läxor och annat. Men nu ska jag blogga innan jag ska iväg och spela DM-match :D. Måste tagga och vinna :). I fredags så kom min mamma hem och hade köpt en parfym till mig! Perfekt för min var slut :(. Den luktade as gott fast får passa mig att inte ta för mycket så dne tar slut också.. I lördags hade jag inte alls roligt utan jag bara åt godis och såg på en film. FEEL-GOOD FILM! Inga dystra tråkiga filmer som man bara blir ledsen av utan en film som man mår bra av, te.x 1000 gånger starkare som jag såg på. Jag rekomenderar den verkligen :P. Nä nu ska jag ner och fixa mig till matchen. Håll tummarna :)

xoxo J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0