Söndag!

Hej hej bloggen! Då är det söndag igen och det innebär som vanligt träning. Ska bli super skönt att träna har inte tränat sen fredags. I fredags kväll hade vi en toppen kväll tycker jag. I lördags var jag, Emma och vår mamma och lillebror ute på en shopping runda vilket jag tyckte var en lycked sopping runda. Då undrar ni säkert vad jag köpte. Jag köpte: en magtröja ett linne och ett par skor på HM. Inne på gina köpte jag två t-shirtar och en jättefin ring med en blomme på. Jag blev jätte glag när jag hittade skorna de var precis min stil. De var såklart leopardmönstrade. Som ni kanske vet så är jag för tillfället elt kär i leopardmönstrat. Nu ska jag gå och plugga lite inför imorgon och sen ska jag träna. Här kommer en bild på skorna så hörs vi senare.
XOXO M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0