Söndag 20 Mars

Hej Hej bloggen!
igår var jag hos min mobror på 25-års kalas. det blev tyvärr ingen vild fest:( men det var kul ändå, med jätte god mat och god tårta och massor med lek med kusinerna!:) vaknade vid kvart över nio idag. sen dess har jag gjort vi mig och hunnit plugga lte optik eftersom vi har prov på det på onsdag och jag har inte så mycket tid att plugga på i veckorna så fick börja redan idag:( men tyckte att jag förtjänade att ha en liten pause nu så jag satte mig en stund vid datorn. ska gå och fortsätta med fysiken nu. sen väntar två timmars träning ikväll!:)
Hörs senare!
xoxo E

Här får ni min outfit sen igår!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0