Tisdag!

Hej hej bloggen idag är det tisdag men inte vilken tisdag som helst utan en solig tisdag vilket jag i alla fall gillar. Hela förmiddag i skolan idag var vår klass med i en undersökning om kunskaper i matte och no. Jag trodde inte det skulle vara så seriöst men vi fick inte ens använda våra egna pennor utan fick andra pennor. Jaja det var i alla fall roligare än vanliga lektioner. Imorgon smäller det och jag är så jävla taggad för då ska vi se Justin Biebers film Never say never på sverigepremiär i 3D. Det kommer bli så jävla ball! Imorgom har vi även prov i optik så jag ska spendera eftermiddagen med plugg, plugg och lite mer plugg. I kväll blir det äver träning. Hörs sen!
XOXO M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0