Tisdag 29 Mars

Hej Hej bloggen!
det känns som att det var jätte längesen man blogga men det är bara för att det var jätte mycket den här helgen som hände och den här veckan händer också jätte mycket. i söndags var det ju konfirmationsträff från elva till tre och sen var det hem och byta om snabbt och sen iväg till träning. i går hann jag inte heller blogga eftersom vi hade engelsk prov idag så jag var tvungen att plugga till det. men idag är det ju sen träning och bara plugg efter skolan så idag hinner jag blogga. ska göra allt för att hinna blogga i resten av veckan men den är väldigt full. imorgon blir det ett besök på Ungdoms mottagningen med skolan och sen efter skolan ska jag, Matilda och Amanda och kolla på ett danskt showteams uppvisninng. det ska bli väldigt skoj vi har ju bara sett lite från när de har tränat. och just det imorgon missar vi hemkunskapen men vi skulle ändå bara gör vilt gryta så det gör inte så mycket. på torsdag ska jag och mitt lag döma på en tävling i hopprep i Vellinge kommun. det ska bli väldigt spännande eftersom vi alödrig har gjort det innan. sen ska vi även ha en uppvisning för dem med lite andra lag oså jag hoppas att vi klarar våra fresstylar hyfsat bra:) sen inför helgen har vi inte bestämmt så mycket så vi får väll se vad vi hittar på. nu ska jag gå och äta och sen gå och träna.
Hörs senare!
xoxo E

Här fån ni några bilder jag tog innan Never say Never!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0