Tisdag!

Hej hej bloggen nu är de tisdag igen. Jag vet att jag inte har bloggat på länge så tänkte att det var läge för ett inlägg. Idag har det inte hänt så mycket. Det var som man kan säga en helt vanlig tisdag. Okej inte en helt vanlig eftersom idag är det nämligen internationella kvinnodagen! Vet inte riktigt vad jag mer ska berätta eftersom det inte har hänt så mycket men helgens planer är: Fredag- strandbaden! Lördag- inget planerat än men kanske ska bort eller nå men vi får se. Söndag- veckans höjdpungt träning såklart! Jag tränar ju annars också men träningen på söndagar är alltid roligast. Idag är det exakt: 15 dagar till Justin Bieber Never say never!
125 dagar till Spanien
52 dagar till jag och Emma åker till Cypern
66 dagar till JSM
XOXO M<3

Bild på Justin Bieber!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0