Torsdag<3

Hej Hej bloggen!!

Idag var jag iväg till kl elva och sen hann jag inte tillbaka till skolan eftersom vi slutade då. Sen cyklade vi direkt till Subway där vi träffade några kompisar och efter typ tjugo minuter kom alla nior och typ halva vår klass och ja det blev propp fullt och alla tanter som kom in vände i gången så mycket folk det var haha as ball men sen spårade det ur lite när alla killar började skjuta pappers bollar genom sugrören med mera. Sen hittade jag världen finaste pälsjacka på Höllvikens outlet, den måste jag ha :) och världens finaste sommar skor på (jag vet inte vad det heter) men dom var nog lite för dyra :( Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en kul träning med laget så nu måste jag göra mig i ordning.
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0