Tråkig söndag :(

Hej!

Hela helgen har gått jätte snabbt. Känns jätte tråkigt.. I fredags var vi på strandbaden, white party! Jätte kul, men inte så många som man kände igen.. I alla fall inte för mig :P I lördags mådde jag inte alls bra och tack vare det fick det bli en tråkig lördags hemmakväll när jag egentligen skulle ut :/. Men jag mår mycket bättre nu denna söndagen och kommer TYVÄRR gå i skolan imorgon. Idag så spela jag också match men tyvärr förlora vi. 2-0. Den dumma domar jäklen dömde hela tiden fel :S. Så tyvärr så är vi utslagna ur DM. Tror jag .. om vi inte gör 20-0 mot nästa lag.. Men det kanske går :P.

Ni får ha en bra söndags kväll!

xoxo J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0