Vanlig dag!!

Hej Hej bloggen!!

Idag så gjorde jag ju mitt matte prov och alla hade sagt att det var jätte svårt, med jag tyckte inte att det var så farligt så vi hoppas att det går bra :) Det har faktiskt varigt en väldigt lugn dag och vi har bara haft det skönt och pratat om lite allt möjligt sånt som behövs ibland<3 Vi hade en jätte rolig träning idag och vi var typ bara tio stycken så kunde göra lite svårare och roligare saker och jag tyckte att det gick ganska bra med tripplarna idag så det är kul :) Ja sen försov jag mig i morse så jag fick åka med grannen till skolan, ja så kan det gå när man är så trött som jag på morgnarna hihi ;) och jag hade bara 20 min på mig att göra mig i ordning, själv fattar jag inte att jag hann. Nu ska jag gå och platta håret som alltid och sen ska jag gå och lägga mig i min sköna säng. LÄNGTAR är så trött!!
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0