VissteInteAttDetFannsSåDåligaOnsdagar!!!!

Hej Hej bloggen !!

Idag så har det varit en ganska lugn dag i skolan. och vi har inte gjort så jätte mycket :) Men nu när jag kom hem så blev jag helt plötsligt jätte trött, verkligen vad jag behöver :( och vi har 70 glosor i spanska tills på fredag och det är helt omöjligt att lära sig dom och just nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar snart. Men nu ska jag nog gå och lägga mig en halvtimme så jag orkar plugga lite mer sen
xoxo A<3

Tårtan från pappas födelsedag man blir ju jätte sugen bara av att kolla på den haha :)



Eftersom jag är på lite tråkigt humör idag så tänkte jag ändå sprida lite glädje<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0