åska!! :p

Hej Hej!!

Herre gud vilket väder det har varigt här nere i kväll. Helt sjukt. När jag var och tränade så seriöst skakade hela hallen så vi trodde att taket skulle rasa in :( skit läskigt jag hatar åska och blixt det är så himla otäckt. Min pappa var i väg och när han körde hem så såg han att det kom brandbilar och ambulanser körande. Så då var det blixten som slagit ner i nått hus, fy fan asså. Men annars gick väl träningen bra. Fick bli körd hem för jag vägrade att cykla hem i det vädret. När jag cyklade till träningen mitt ute på åken så började bullra och sen började blixtra fatta vad rädd jag blev och förra gången det blixtrad slog det ner där otäckt :/ jaja. I morgon är det ju skola och förmodligen ska jag väl göra mitt NO prov och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra min syster fyller år så vi får väl fira henne och ha det mysigt sen ska jag väl träffa lite kompisar och annars är min vecka ganska fullbokad :p men ha en bra kväll.
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0