Bildbomb JSM & SM Halmstad 2011

Hej Hej bloggen!
som ni vet kom ju vi hem igår efter en fullspäckad helg i Halmstad med tävlingar och en massa andra roliga saker. kom hem vid tre igår men var tvungen och packa upp allt och sånt så hann inte lägga in alla bilder igår. men idag ska ni få en bildbomb med en massa bilder från helgen!! Bra va??
xoxo E



Amanda på vägen upp!



Sandra, Matilda och Olivia i hallen!



Matilda och Magda!



Våra fina deltagar kort!



Amanda, Jag, Olivia



Sandra, Magda!



Olivia



Jag



Felicia



Olivia, Amanda, Jag



Matilda, Amanda, Olivia, Sandra och Jag i våra tävlingskläder!









På prisutdelningen kom trea!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0