Blogg för 3 dagar!!

Hej Hej bloggen och alla!!

Ni fattar inte hur mycket jag har att göra för tillfället. Det är helt sjukt. denna veckan har varigt och är helt fullspäckad med träning plugg och jag vet inte allt som ska hända. Vi åker ju till SM på fredag så då är vi lediga från skolan. SKÖNT :p. och träningen idag var verkligen helt grym vi klarade trean helt felfritt och innan det så missade vi hela tiden så nu känner jag mig skit taggad :) och det känns som att allt lossnade till slut. Bra jobbat tjejer, nu kör vi järnet i helgen<3
I söndes så var jag ju och kollade på min lilla valp gud jag blev helt kär och nu är det bara två veckor kvar :)<3 I skolan har det inte hänt så jätte mycket vad jag kommer ihåg men vi har ju varigt ute typ hela tiden eftersom det har varigt så underbart väder.
xoxo A<3

Bilder från sön!!



Mån!!




Tis!!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0