Bye Bye Cypern!

Hej hej bloggen idag har det varit vår sista dag här i Cypern. Det känns tråkigt att behöva lämna och åka hem till sverige hade gärna stannat några veckor. Veckan här har varit helt fantastik ock vi har haft det bra fast vi har haft lite otur med vädret men det var nog varmare än i Sverige i alla fall och lite brunare har vi nog blivit. Nu sitter vi här i lobbyn och nördar oss innan vi ska äta för att sedan ta bussen. Jag vet inte hur mycket jag hinner blogga innan söndag för imorgon ska jag på min kompis Linns konfermation. Vi får höras senare och jag lovar att det kommer in bilder senare. Nästa helg blir det nog inte heller så mycket bloggande för då åker vårt lag till Halmstad för att tävla i JSM. Nu ska vi snart gå och äta. XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0