favorite girl!!

:p jag igen haha, har inget att göra typ eller jo det har jag men jag pallar inte lixom. har faktiskt varit iväg hela dan och tillbringat den med Olivia och det tar MYCKET kraft haha nä jag bara skoja det var jätte kul men jag har sålt Newbody idag också DUKTIGT. Har fått ihop jätte många paket så det är ju skönt. Egentligen borde jag typ plugga lite och så men jag pallar verkligen inte, jag sitter här och lyssnar på JUSTIN BIEBER, favorite girl på typ högsta volym och sjunger med haha. Vad gör ni då?? har typ jätte mycket energi men jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med den ;p (Glömde säga att vi fick en present av kämpinge idag eftersom att vi är tränare för 6-års killar. Det var en jätte fin och helt underbar skön tjock tröja men kämpinges tryck m.m. jaja....
xoxo A<3

jag ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0