Fredag!!

Hej Hej bloggen!!

Nu är vår bloggpaus över :p
Idag så kommer ju Emma och Matilda hem härligt för jag måste verkligen snacka med dom. Ja vi hade ju spanskprov idag och det gick väl helt okej hoppas bara att det går bra. På gympan idag så skulle vi orientera och det gick skit dåligt eller ja men skulle göra det en och en men det blev inte riktigt så ;p jag typ sprang efter Louise för hon kunde men jag fattar typ ingenting fast jag hade bara två fel utan min förtjänst. Det är ju en helt meningslös sport om man ens kan kalla det sport. Ja annars har inte den här dan varigt så himla rolig, tror nog att det tyvärr är en av den värsta fredagen i mitt liv :( inte mer om det men nu ska jag snart gå ut och lägga mig i solen och sen får jag se stannar nog bara hemma i kväll. Känns som att jag behöver det men ni alla som läser detta får ha det bäst och trevlig helg så ses vi i morgon.
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0