har ingen ide!!

hej hej!!

idag så gick jag upp vid lite över nio, helt imponerad eftersom jag brukar sova längre :p eftersom min släkt är här så får jag se vad som händer. Vi ska fika om en liten stund mums. Imorgon är det ju träning få se om jag går hoppas att jag kan för det känns verkligen som att jag behöver det nu. Har ingen ide på vad jag och mina kusiner kan hitta på vi bara sitter här och snackar och gör ingenting :) ja nu när jag inte har något att skriva om så kan ni ju få veta vad jag önskar mig :) eftersom jag fyller år snart.
-kamerafodral
-one piece
-dubbel ring
-pengar
-kläder

m.m kommer inte på mer nu :p
Just det jag beställde min skolavslutnings klänning från nelly.com igår blev jätte nöjd så nu hoppas jag verkligen att det passar :)



xoxo A<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0