hej hej!!

Hej solstrålar!!

Idag så har det varigt en jätte härlig dag. Har varigt med lollo och vi har gjort lite allt möjligt, bla så har jag ätit min första mjukglass på detta året eller hur man nu säger ;) Men hon har typ precis åkt hem nu och kl är halv elva vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har råkat låsa min mobil i en timme, ups ;P klantigt. men i morgon blir det en skön dag som börjar med träning vid elva och sen ska jag och min familj och kolla på vår lilla vovve som vi får om ca två veckor :) mysigt!!
Fick ett sms innan av Julia Där hon skrev att det var en liten flicka som skulle få träffa Justin Bieber på TV så jag var ju tvungen att kolla och gud vad avundsjuk jag blev. Hon fick två biljetter till han konsert som var i Berlin och fick träffa honom back stage och hon fick till och med en puss på kinden haha asså gud vad coolt. Önskade att jag var hon ;p Och jag kollade till och med på biljetter till Berlin när det var men det blev inget :( tror jag dör men ses i morgon<3
xoxo A<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0