helghelghelg!!

Hej Hej bloggen!!

Idag har det varigt en helt normal fredag i skolan. Jag har haft kul i alla fall med mina vänner :D Sen när jag kom hem så hade mina kusiner min mormor och farbror kommit och det var jätte länge sen jag träffade dom eftersom dom bor uppe i Norrköping så det var jätte mysigt. Ska bara ta det lugnt i helgen och och umgås med släkten. Sen är det ju i full gång med Tyzon också antingen sover han som en stock eller så har han över mycket energi :p haha men han är så gullig. Eftersom jag fyller år den 6 juni och min mamma och syster precis fyllt år så blev vi firade idag med massa tårta och presenter mums :D. Av min mormor fick jag shower gel, body cream, hårinpackning, 10 ansiktsmasker :D, och något till naglarna+ mina rosa shorts som jag hade bett henne köpa så det var jätte gulligt :) och jag blev jätte glad för allting. Det är grejor som man alltid behöver. Sen av mina kusiner och min morbror fick jag pengar :) så nu blir det ännu mer shopping. Jag hade ju beställt en klänning från gina tricot som jag skulle ha på skolavslutningen men jag blev inte helt nöjd så jag har hittat en klänning nu som verkligen är jag. Kul. Jahapp på måndag så har vi fått ledigt från spanskan och så har vi fått i uppgift då att laga Spaniens nationalrätt. Så då ska jag och Lina åka hem hit och se om vi kan lyckas med det där haha, hoppas att det går bra ;p Nu ska jag gå ner och slänga mig i soffan ha en bra kväll.
xoxo A<3


Tyzon<3




Mina grejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0