Inte igen :(

Hej hej!! Ja hinner bara vara i skolan en dag sen är man sjuk igen :( så jävla tråkigt jag hatar att vara sjuk. Just nu ligger jag här i min säng med feber, ont i magen och yr, amen kan det bli bättre?? Skulle igentligen träna idag men det fick jag ju hoppa över. Har inte mått så himla toppen i skolan idag heller och det kändes seriöst som om jag skulle svimma när jag kom hem. Har verkligen inte tid med att vara sjuk nu men nu ska jag fortsätta vila så att jag blir frisk någon gång xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0