Längtar!!

Hej hej bloggen!
idag har det inte hänt något speciellt och det var typ en helt vanlig dag. Jag kan inte fatta att det snart är sommar lov det är regnigt kallt och folk går i vinterjckor. såna här dagar skulle det vara jätte skönt att bara ligga i sängen hela dan och kolla på film men det kan man såklart inte. När det regnar så här så vill ja bara tillbaka till älskade Cypern. Jag hade till och med velat flyttat dit så som läget är här hemma just nu!!!
Jaja nu ska jag gå och dusch och göra vi mig för imogon. sen ikväll väntar House på tv klockan nio på fyran.
XOXO M<3
     
Längtar tillbaka!!<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0