Lördagen Den 21 Maj

Hej hej bloggen!
jag ville bara kika in här för att säga hejdå till alla eftersom jorden ska gå under idag. Jag hoppas verkligen inte att den gör det för jag vill inte dö nu jag har inre ens levt halva mitt liv. Det skulle vra rätt surt att dö nu när man har spenderat alla sina 15 år här på jorden med att gå i skolan. Men å andra sidan så sa folk att den skulle gå under år 2000 men gjorde den det, nä. men de har ju sagt det på tv och nyheterna och så så man vet ju aldrig men det återstår att se. Idag ska jag och Emma ha släkt kalas för släkten på mammas sida. Kommer bli jätte kul, det blir det alltid. Imorgon ska vi gå i stan på förmiddagen. På eftermiddagen ska vi träna med laget. Hoppas bara på att alla kommer och att träningen ska gå bra men det brukar den göra. Jaja nu ska jag gå och göra mig färdig hörs sen!
XOXO M<3

Bild på mig i Cypern!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0