Måndag den 30 maj

Hej Hej bloggen!!

Idag är det exakt en vecka tills jag fyller år :) har ju knappt hunnit längta men det ska såklart bli kul att fylla 15. Det har varigt en lugn och mysig dag i skolan idag och det har inte hänt något sådär speciellt. ikväll eller om en liten stund så ska jag iväg och kolla på skor till skolavslutningen så jag hoppas att jag hittar något. Sen ska vi nog hämta mina grejer på posten för dom har kommit. När jag kom hem från skolan så gick jag en liten runda med Tyzon och så började han rulla sig och hålla på i gräset och sen när jag skulle lyfta upp honom så brände jag mig på bränn nässlor asså fy fan vad ont jag har och det går ju aldrig över:(
ja i morgon ska vi hit och ha det mysigt och kanske sola eftersom det ska bli fint väder och sen på kvällen blir det träning och på onsdag ska vi in till stan och just det i morgon har vi brännbolls turnering hela dan i skolan så chill ha en bra dag :)
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0