Panik

Hej bloggen!
skulle bara berätta att jag börjar få lite panik!
skolavslutningen är om en vecka och på avslutningsdag åker jag och Matilda till Ven med konfirmationen. så inom en vecka måste jag hitta minst två klänningar och ett par skor. har tittat lite på en avslutnigs klänning på Nelly.com men man vet ju aldrig hur de sitter eller om de överhuvudtaget passar så vi får se. ska in till stan en sväng på på fredag så får jag se om jag hittar något då annars börjar det bli lite kört! det löser sig nog, hoppas jag!
xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0