Que tal??

Hej Hej!!

Idag har jag gått i skolan hela långa dagen :p Det kändes jätte bra med NO provet så nu hoppas jag att det gick bra också :) har suttit och pluggat lite eng nu men jag pallar inte mer så nu skiter jag i det. I morgon ska jag äntligen träffa mina underbara vänner :D Det var så himla länge sen vi var alla. Så det ska bli jätte mysigt. Nu är det ju lugnt i skolan så nu kan man ju bara göra det man känner för som=INGENTING :p sisi nu ska jag kila och äta byby.
xoxo A<3


Louise, Matilda; jag & Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0