Så sööt!!

Hej hej!!

Nu har vi varigt och kollat på det lilla trollet. Gud vad söt den var jag ville inte gå där i från men nu är det bara två veckor tills vi får den. Gud vad jag längtar. Det kommer upp lite bilder sen, just nu är jag jätte trött efter att suttit i bilen i fem timmar sammanlagt och vi var hos dom i två och en halv timme riktigt mysigt men men det gick så fort. Jaha så e snart måndag igen och äntligen har Emma & Matilda kommit hem ska bli kul att träffa dom men ni får ha en bra kväll. Min har i alla fall varit bäst ses i morgon.
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0