shopping!!

Hej Hej!!

Idag har jag varigt i stan och shoppat lite bla. Ett par svarta shorts från gina tricot, En bikini överdel från HM och lite annat eftersom min syster fyller år på måndag. Jag var så himla dum så jag gick in och köpte shortsen och sen när jag kommer hem så kommer jag på att jag hade ett present kort med mig som jag glömde använda haha klantigt :p Sen fanns det inte bikini byxor i min storlek så jag får väl beställa dom, så himla störigt att dom inte har överdel och underdel i samma storlek :p. Ja så det var väl en lyckad runda förutom att jag inte hittade någon klänning eller några skor till skolavslutningen :( så jag vet inte riktigt när jag ska hinna in och köpa det? får väl dra med mig tjejerna in någon dag :) Yes det var min dag. I morgon så blir det träning, pluggning och sen kommer släkten för att fira syrran och det ska bli jätte mysigt. Ha en bra kväll!!
xoxo A<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0