sjukt ball helg!!

Hej Hej!!

Idag är det ingen pigg Amanda som bloggar asså. Jag har varigt så jäkla trött idag i skolan så jag har knapt vatat vart jag skulle ta vägen :p höll på att somna på matten haha lyckat och sen skulle jag göra mitt so prov sista lektionen och jag hoppas att det gick bra för jag kunde knappt tänka ;(
Men ialla fall så har vi haft en helt underbar, mysig och rolig helg uppe i Halmstad på SM. Vi kom trea och det kändes jätte bra. Alla freestylerna gick jätte bra, tvåan klarade vi felfritt, trean var nästan felfri och det var inte alls mycket fel på dom andra heller så det var skönt. Sen på lördag kvällen var vi på mingel fest. Förs när vi kom dit så var där typ bara 20+ are så vi bara: eee vad gör vi här??
men efter en stund så drog det igång och det blev skit kul. Herre gud vad vi dansade och sjöng ;p så vi var tillbaks vid halv ett och då snackade vi lite innan vi la oss och sen skulle vi upp tidigt dan efter. Det var härligt asså. NOT. japp det var det och nu är man tillbaks i hel****t. Har tre prov denna veckan så det är bara att börja plugga. Nu måste jag dra mig ses.
xoxo A<3

Jag & Sandra


Sandra, Matilda, Olivia, jag & Emma


3:e plats


Vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0