Skola imorgon. Faaaaaaaaaan.

Hej alla :D

Nu sitter jag hemma hos mamma och tittar igenom datan.. Kul väder helt regnigt :/.
Hela min helg har gått jätte snabbt.. I fredags var jag med hanna och sara och chilla lite, men jag fick gå hem rätt sent för jag skulle spela match i lördags. Vi vann då med 6-1 och sen hade jag ingen aning vad jag skulle göra resten av dagen.. Valborg.. Efter 4 h så stack jag och natta till fiskehyddorna ocvh tittade på bålet. Tyvärrhöll alla på att gå hem så ingen fanns därså vi gick till hemmakväll och köpte läsk.. Sen var hela höllviken tomt så vi båda stack hem.. Nu sitter jag här och bloggar, Hoppas alla andra fick en bra valborg :).

xoxo J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0