Söndag 29 Maj

Hej bloggen! idag har jag haft en riktigt bra dag. imorse så vaknade jag vid nio, skönt. för mig är det som att sova till tolv för vissa. sen var vi ute och cyklade en runda, var skönt att komma ut har typ inte varit ute på hela veckan. nu ska jag bara chilla lite och så. sen vid fem blir det träning!:)

Kvällen igår då,det var ju kalas för Daniel som fyllde femton, den var jätte trevlig med massor av prat, skratt och såklart fotboll!
matchen igår var min första hela fotbolls match jag någonsin sett. slutade ju tre-ett till Barcelona. stannade inte så länge men ett litet tag efter att matchen var slut. det var också första gången igår jag åt grillat på hela året, vi fick grillspett och klyftpotatis. sen fick vi ju också såklart godis, chips och tårta!:) 
Hörs senare!
xoxo E

Outfiten från igår!



Vitblus-ginatricot. blåashorts-ginatricot, kofta-H&M, smycken-glitter, ThomasSabo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0