Söndag den 22 maj

Hej hej solstrålar!! Gud vad jag längtar till sommarlovet nu och det är bara drygt 3 veckor kvar. Gud vad härligt men det är mycke som ska hända och som ska göras till dess. Vi hämtar ju vår lilla vovve på onsdag, Gud vad jag längtar det ska bli så himla mysigt. Sen var jag ju sjuk ganska mycket förra veckan så jag ska nog göra det provet som jag missade i fredagi i morgon i stället :p va ju och shoppade lite igår men inte så himla mycket men däremot beställde jag en del kläder i går kväll. Bl.a. Bikini underdelen, en annan bikini, en byxdress, en klänning som jag ska ha på skolavslutningen, det är ju alltid svårt att beställa klänningar för man vet ju inte hur dom sitter eller om dom passar men jag hoppas att den blir bra. Sen hittade jag ett par shorts från Gina samma som dom svarta jag köppte fast i rosa men så fanns inte dom i min storlek så nu har jag bett min kära mormor uppe i Norrköping att köpa dom till mig för hon kommer ner i helgen. Så himla snällt. Så nu känns det som att jag har shoppat för ett tag ska bara hitta ett par skor också sen är allt fixat. Ska och träna sen vid fem och sen när jag kommer hem så ska vi fira min syster med farmor, farfar och kusinerna. Ha en bra dag!! xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0