Surprise

Hej Hej bloggen!
som ni vet så fyllde ju jag och Matilda 15 igår. när vi kom hem från skolan så bakade jag och Matilda en godistårta. sen vid fem så körde pappa upp mig och Matilda på ovanvåningen och sa att vi inte fick komma ner fören han sa till. när vi kommer ner ser vi att det är dukat. sen när det ringer på dörren så kommer hela tjocka släkten. sen ringde de på dörren en gång till och jag och Matilda bara vem är det??
sen när vi öppnar dörren så hoppar Amanda, JUlia, Olivia och Sandra fram och skriker Surprise!!
Jag och Matilda blir skiträdda och skriker skit högt, vi blev såklart jätteglada. sen äter vi tacos och tårta sen går vi upp på mitt rum och pratar tjejsnack och en massor med skvaller hela kvällen. tjejerna gick vid tio efter en sjukt lyckad kväll.:)
xoxo E

Bilder från kvällen!






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0