Tisdag!!

Hej hej!! Vet att uppdateringen har varigt jätte dålig men Emma & Matilda är borta och jag och Julia har jätte mycket i skolan men vi försöker. I alla fall så har det varigt en lång men rolig dag i skolan idag på fredag har vi spa prov längtar!! NOT... Annars är det bra och så vet inte riktigt hur e & m har det för dom har inte smsat mig :( så ifall ni ser detta så skicka sms tack :) Vad har ni gjort idag då?? Min dag har varigt skolig och pluggig och det ska jag gå och fortsätta med nu ha det så bra skriver kanska mer sen<3 xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0