Torsdag 19 Maj

Hej Hej bloggen!
har nästan precis hoppat ut ur duschen. är i full gång med träningarnainför Em nu. tror att det kommer gå bra  för oss, eller jag hoppas det gälla fallhade varit så himmmmmla roligt! tävlar inte mot något annat lag från Sverige så det är ju skönt:)
idag då har det inte hänt så mycket roligt eller speciellt i skolan, bara en vanlig torsdag. hade matteprov idag och jag tror att det gick rätt så bra för mig. som ni kanske märkt så har det inte kommit någon bildbomb från Cypern som vi sa men det är bara för at vi inte tog så bilder.så ni får få någon bild någon gång ibland istället. vi njöt mest av semestern! det var den bästa semestrn jag någonsin varit på och det krävs väldigt mycket för att något annat resemål ska slå Cypern!:)
xoxo E

Jag och Matilda i Cypern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0