Trött!! :p

Hej hej!! Jag tror att vi kan säga att vi typ har en liten blogg paus tills på freda för det är så himla mycket som händer nu och ibland måste man ju bara konsentrera sig på annat helt enkelt :) tänkte i alla fall gå igenom lite snabt vad som hänt i dag. Vi hade först hemkunskap och vi bakade världens största och godast kanelbullar<3 jätte gott och eftersom det var lite klyddigt och tog lång tid så var vi havklass som var = 6 stycken så det var väldigt lungt :) sen hade vi ett arbetsprov på slöjden lite klyddigt men det gick bra och nu sitter jag och pluggar min jä**a spanska det är ski mycket vi har minst 200 glosor + typ 20 övningar och 6 sidor text men lycka till Amanda... Kommer aldrig lära mig allt det känns det som men nu måste jag fortsätta xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0